Pentru a beneficia de oferta noastra, va rugam sa ne trimiteti un mesaj cu serviciile selectate, din lista de mai jos:
• Colectarea, arhivarea, actualizarea documentelor de personal
• Administrarea si actualizarea dosarului de personal
• Intocmirea si eliberarea documentelor de personal, salarizare solicitate de angajat (contractul de munca, adeverinta de vechime, alte tipuri de adeverinte etc.)
• Inregistrarea modificarilor contractuale in aplicatia REGES
• Intocmirea de raportari lunare catre management
• Gestionarea relatiei cu autoritatile din domeniul relatiilor de munca
• Elaborarea analizelor si a rapoartelor asupra capitalului uman (situatii statistice legate de forta de munca)
• Intocmirea pontajelor pe baza informatiilor furnizate de Beneficiar referitor la fiecare angajat in parte
• Pregatirea statului de plata
• Calculul contributiilor si impozitelor salariale
• Pregatirea fluturasilor de salarii
• Intocmirea si depunerea declaratiei D112
• Intocmirea fiselor fiscale aferente perioadei pentru care s-a efectuat calculul salarial
• Asistenta pe probleme de salarizare in timpul controalelor efectuate de autoritatile abilitate
• Integrarea unor proceduri de angajare specifice organizatiei
• Solutii legislative din domeniul relatiilor de munca
• Derularea corecta a procedurii de sanctionare disciplinara, de concediere individuala sau colectiva
• Analiza postului si stabilirea specificatiilor de post in vederea intocmirii fisei postului si a unei remunerari corecte
• Asistenta in redactarea regulamentului de ordine interioara, contractului colectiv de munca
• Aspecte fiscale si practice privind salarizarea angajatilor