Administrare personal

Administrare personal

Administrare personal

Administrare personal/resurse umane

Activitatile implicate pe segmentul de administrare personal ar fi:

• Colectarea, arhivarea, actualizarea documentelor de personal:

√preferam ca arhivarea sa se faca la sediul angajatorului, atat pentru a fi la indemana acestuia pentru a avea

informatia la indemana, cat si pentru eventualele controale din partea Inspectiei Muncii, atunci cand inspectorii de control le solicita

Administrarea si actualizarea dosarului de personal

Gestionarea relatiei cu autoritatile din domeniul relatiilor de munca

Elaborarea analizelor si a rapoartelor asupra capitalului uman:

√ situatii statistice legate de forta de munca, cheltuieli cu salariile, indicatori financiari in legatura cu forta de munca

Intocmirea si eliberarea documentelor de personal, salarizare, solicitate de angajat

√ contractulul individual de munca si alte tipuri de contracte specifice relatiilor de munca

√ adeverinta de vechime

√ adeverinta de asigurat in sistemul public de sanatate

Inregistrarea modificarilor contractuale in aplicatia REVISAL si transmiterea acestora pe portalul REGES

Intocmirea raportarilor lunare catre management, la solicitarea acestora, cu specificul fiecaruia

Generarea declaratiei D112 si depunerea acesteia la solicitarea clientului

 

line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes